Simonchuk, E. (2020). Dynamics of Class Structure in Post-Soviet Ukraine. In A. Veira-Ramos, T. Liubyva, & I. Golovakha (Eds.), Ukraine in Transformation: from Soviet Republic to European Society (pp. 55–90). Palgrave Macmillan.
Публікації
Симончук, О. (2019). Пам’яті колеги: Ерик Олін Райт (1947–2019). Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 1, 5–8.
Райт, Е. О. (Ред.). (2019). Підходи до класового аналізу, переклад з англ. О. Симончук. Київ: Інститут соціології НАН України.
Симончук, О. (2018). Профспілки та асоціації роботодавців у перспективі соціального класу. Український соціум, 2 (61), 31–50.
Симончук, О. (2018). Класи в політичній сфері суспільства: підтримка партій і довіра до них. Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2, 64–96.
Simonchuk, E. (2018). Labor Movement in Post-Soviet Ukraine. In V. Bakirov & Y. Golovakha (Eds.). Ukrainian Sociology in the 21st Century: Theory, Methods, Research Results (pp. 355–376). Kharkiv: V. N. Kazarin Kharkiv National University.
Симончук, О. (2018). Соціальні класи в сучасних суспільствах: евристичний потенціал класового аналізу. Київ: Інститут соціології НАН України.
Симончук, О. (2017). Європейська соціально-економічна класифікація: новий інструмент класового аналізу. Український соціум, 2 (61), 32–44.
Симончук, О. (2017). Класовий розподіл населення України згідно з Європейською соціально-економічною класифікацією. Соціальні виміри суспільства, 9 (20), 22–33
Симончук, О. (2017). Протестні установки населення України: динаміка і соціально-груповий профіль. В В. Ворона & М. Шульга (Ред.), Українське суспільство. Моніторинг соціальних змін, випуск 4(18) (сс. 145–160). Київ: Інститут соціології НАН України
Симончук, О. (2016). Інституціоналізація класового аналізу в українській соціології. Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 4, 19–39.
Райт, Е. О. (2016). Як бути антикапіталістом в XXI столітті; переклад з англ. О. Симончук. Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 4, 3–18.
Симончук, О. (2016). Стан і перспективи вивчення соціальних класів: міждисциплінарна конференція. Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 4, 211–226.
Симончук, О. (2016). Тематичні кластери сучасного класового аналізу. Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2, 3–25.